måndag 16 maj 2011

Kvällens boxningsmatch gick lite hett till..

Ikväll mailade jag till ett av mina fans, Gunnar, och skrev att katterna just i den stunden hade sin vanliga boxningsmatch och löprunda. De brukar dra igång på kvällarna och susa förbi när man sitter vid datorn så att man känner vinddraget. Idag avslutades den i köket..



Fint!

Hjälpsamma katter.
Efter att ha kollat alla åtta tassar drog jag fram dammsugaren och gjorde en upptäckt..Katterna hade precis hjälpt mig att skapa fina glasbitar till sommarens betonggjutning!

2 kommentarer:

  1. Tänk!!! jag hade precis samma incident i måndags kväll... en tallrik som åkte i golvet i tusen bitar. Fast här var det någon som inte ville ha mer mat o krafsade över tallriken så den for ner i golvet. De är sååå duktiga så :-).

    SvaraRadera
  2. Det går ju fortare än att diska tallriken :)Oerhört bra gjort!

    SvaraRadera